onsdag 22. desember 2010

Den fullkomne lykka


Kamerun er velsigna med mange underfundige folkeeventyr. Her er eitt av dei;

Den fullkomne lykka

Fem rike menn sat rundt vinbolla og radla om kva som kasta skugge over tilværet.
- Barna er mi einaste plage. Dei spring rundt og bråkar verre i huset. Somme gonger går det ut over middagsluren.
- Konene mine blir sjalu på kvarandre og skapar ein dårleg atmosfære.
- Eg har ikkje barn, og eg vil gjerne ha ein etterkommar som kan forvalta rikdommen min.
- Eg har ikkje klart å finna meg ei kone, ingen har passa meg.
- Og eg, eg skulle så gjerne ha vore fødd som prins. Eg mistar gleda når nokon nemner at forfedrene mine var bønder.
Mens dei tatla slik og ruste seg på varm vin, kom det ein gjeng med utsvelta menneske og plyndra dei for alt. Før dei forsvann i skogen, etterlét dei seg nokre løpesetlar kor det stod:
"Vårt einaste problem: Eit husvære, god helse og brød".

Moralen? Kanskje det er å vera takksame for det me har, for det kan forsvinna før me veit ordet av det.
Og at det finst nokre problem som er større enn andre. Trass alt.

God bittelitlejulaftenhelsing frå oss i Ngaoundéré.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar