laurdag 15. januar 2011

God helg frå Ngaoundéré!

Ngaoundéré betyr "navlefjellet". Her er me på toppen av navlefjellet under i ein skuletur i haust.

Då står laurdagsgrauten på kok. To liter med melk (melkepulver av merket Niido som er blanda ut i vatn), 9 dl vatn og 5 dl ris skulle halda til oss fem. "Overskotet" skal Henrik ha med seg i barnehagen i neste veke; "for eg har så lyst å ha grautfest der", seier han.

Utanfor det eine kjøkkenglaset ser eg opp på skulen der mest alle dei norske ungane er samla. Dei er i ferd med å avslutta bibliotekleiren sin. I går ettermiddag rigga dei seg til med feltsenger, myggnett, spel og hobbyting mellom bøker og blader. Ut på kvelden høyrte me latteren runga utanfor novene, akkompagnert av frydefylle hyl. Det viste seg at dei hadde ein lek som dei kalla "Ta flagget", medan somme av oss foreldre trudde dei hadde sett eller blitt bitne av slangar. I dag har dei hatt ein lang og god frukost på skulekjøkkenet som ligg i same romløysing som biblioteket. Jofrid har vore oppe og hatt ein andakt for gjengen, og nå blir bibliotekleiren avslutta med ringleikar av ymse slag. Eit flott initiativ som elevrådet står bak!

Utanfor det andre kjøkkenglaset står motorsykkelen klar for tur til vulkansjøen på Mballang. Eg har lasta han opp med tre campingstolar som me lånte med oss til Kribi, og som nå skal tilbake til huset på Mballang. Harald Solås blir også med på sin motorsykkel. Me tar med oss nokre liter bensin for å fylla på båtmotoren der ute. Berre ein liten ettermiddagstur; me planlegg å vera tilbake før mørkret kjem som eit knips i seks-halv sju-tida.

Elles har me (uvanleg nok) ingen andre store planar for helga. I morgon fer me på gudsteneste i sjukehuskapellet som vanleg. Så får me sjå kva kva resten av helga vil bringa.

God helg til alle!

Helsing oss v/Trond

Landskapsbilete tatt av Harald Solås. Typisk tørketidslys om ettermiddagen.

1 kommentar:

  1. Hei
    Så fint å lese om dere. Mitt navn er Ingrid Larsen. Min mann Erik, våre to døtre, Ingunn og Kristi Elin, og jeg var i Kamerun fra<a 1965 til 1969 og fra 1970 til 1973. Min mann var teknisk ansvarlig for den tekniske oppbyggingen Sawtu Linjiila. Senere var han tillitsmann. Årsaken til at jeg googlet "Ngaoundere, Kamerun" er at jeg er på jakt etter navnet på det høyeste fjellet i Ngaoundere.. Synd og si, men vi har glemt det. Av teksten til bildet kan det se ut som om navnet er "Mont Ngaoundere" Stemmer det?
    Beste hilsen Ingrid J. Larsen

    SvarSlett